Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

           Заклад дошкільної освіти розміщується у двоповерховому будинку. Приміщення - типове, збудовано в 1958 році, функціонує 4 вікових групи. Всі служби відповідно до чинних документів виконують своє призначення в повному обсязі. Облаштування групових приміщень, кабінетів і залу відповідає вимогам.

Всі працівники дошкільного закладу  відповідно до посад забезпечені спецодягом.

Опалювальна система знаходиться у задовільному стані, щороку проводяться ревізійні роботи до початку опалювального сезону.

Система освітлення відповідає вимогам Санітарного регламенту.

Приміщення харчоблоку та пральні устатковані необхідним технологічним обладнанням та вентиляційною системою.

Фізкультурне обладнання безпечне для використання в роботі і знаходиться в належному стані.

У 2016 році було проведено капітальний ремонт:

         -ремонт на харчоблоці;

         -монтаж  сучасного LEDосвітлення в приміщеннях для проведення занят в  групах №1, №2, №3.

        -ремонт та оснащення технічними приладами пральні;

        -ремонт бігової доріжки на спортивному  майданчику;

       - ремонт тіньових навісів на усіх ігрових майданчиках;

          Усі матеріальні цінності знаходяться на балансовому рахунку закладу, облік та списання яких проводяться відповідно до чинного законодавства.

Кожного року проводяться заходи щодо зміцнення та оновлення матеріально-технічної бази закладу.

           У Комунальному закладі освіти «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 83 "Чижик" ЗМР створено розвивальний життєвий простір, який забезпечує сукупність умов, атмосферу, як найсприятливішу для прогресивного розвитку свідомості та поведінки дошкільників. Він базується на умовах, які підживлюють природні сили дитини, сприяють реалізації нею своїх потенційних можливостей, збагачують знанням основ  життя в соціумі та практичним навичкам, вдосконалюють їх, забезпечують усвідомленість,  позитивно впливають на становлення особистісного досвіду, формують реалістичні образи світу, елементарну систему морально-духовних цінностей та сприяють розвитку гармонійної  компетентної особистості дошкільника.

           Навчально-виховний процес в дошкільному закладі організовується у розвивальному середовищі, яке утворюється сукупністю природних,  предметних, соціальних умов та простором власного “Я” дитини.

 Розвивальний характер середовища забезпечується педагогічно виправданим використанням його можливостей і систематичним, цілеспрямованим його збагаченням. Середовище збагачується за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, комфортності, функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності, відповідності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості тощо. Вихователі дбають про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному середовищі, мали вільний доступ до всіх його складових, уміли самостійно діяти в ньому, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та користування матеріалами і обладнанням.

        Заклад дошкільної освіти у своєму розпорядженні має:

- групи для дітей дошкільного віку - 4;

- спортивна зала /музична зала;

- методичний кабінет /кабінет практичного психолога;

- медичний кабінет.

        Обладнання та оснащення освітнього процесу у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту", Типового переліку обов'язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок у дошкільних навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України від 19.12.2017 № 1633 затверджено Примірний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти.

Column 1 групи для дітей
дошкільного віку
Ігрова діяльність 90 %
Рухова діяльність 85 %

Художня діяльність

85 %
- образотворча діяльність 95%
- театральна і літературна діяльність 85 %
- музична діяльність 75 %

Мовленнєво-пізнавальна діяльність

75 %
- ознайомлення із природним довкіллям 75 %
- ознайомлення із соціальним і предметним довкіллям 85 %
- формування звукової культури мовлення і пропедевтична навчання елементів грамоти 75 %

- формування елементарних математичних уявлень

65 %

Трудова діяльність

90 %
- художня праця 90 %
- праця в природі 90 %
- господарсько-побутова 90 %
Технічні засоби навчання 25 %
   
 

групи для дітей

дошкільного віку 
  В середньому по ЗДО  75 %
Download
Наказ МОН України від 19.12.2017 № 1633
Adobe Acrobat Document 1.3 MB